Jumaat, 8 Julai 2011

betapa hancurnyew hatiku ! wan zawawi

hari die mintak putus at aku n die tukar status fb die . aku kecewa sangat2 . aku x taw apew salah ak at die  . apew yg aku wat smua salah at mate die . leh kew ak tros an hdop nie tanpa die d c c aku . i realy2 love her ! ati aku hanye utok die . mne smua janji2 die at aku . die ckp semakin hari semakin hilang rase sayang at aku . npew die ckp cam 2 ? aku x pham . mula2 die yg mulakn tok kami berkenalan . sejak dari e2 aku mula jatuh cinta ngan die . aku slalu nk berada d sisi die . walaupon die slalu marah2 aku . aku still dngar ckp die . apew yg die x bgi wat aku x buat . ya allah npew die wat aku camni . mne p janji2 die at aku . mne p syg n cinta die at aku . sggoh mudah die ungkap kate "putus" at aku . nmpew die wt cam 2 . xkn sbb aku reply chat ngan huruf besar die nk mrh . lelaki yg bernama wan zawawi seseorang yg telah membuat aku terbukak ati tok jatuh cinta pas aku di kecewakan . die juga letah menghancur kan ati aku . tpi wan zawawi gak yg akn bertahta dlm hati aku wat selamanyew ! forever n ever ! akn aku simpan smue kenangan aku ngan die . hina sangat kew aku at mata die ? sampai die mintak putus . benci sangat kew die at aku ? tpi aku still cinta & syg at die .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan